8 de noviembre de 2012

Nova secció.En Valencià

2
Publicado por


Ja fa més d’un mes els administradors d’aquest blog em van donar permís per a publicar coses en valencià, així que d’aquesta manera s’obri una nova secció de publicacions en català, que ara per ara està formada únicament per mi mateix. Primer de tot cal recalcar la voluntat d’aquest blog per abastir tota la diversitat possible, cosa que des d’un principi m’ha agradat.

Us anime a demanar permís als administradors per a publicar posts ja que és molt interessant i encara més si ho penseu fer en català, ja que podríem fer créixer aquesta secció una miqueta més entre tots. També he de dir que el fet que comence aquesta nova tanda de publicacions en valencià no implica que jo haja renunciat totalment a fer-ho en castellà.

Els temes dels que pot tractar un post supose que són infinits, com els del blog. Des de política fins a descobriments científics, passant per literatura i història. De moment, i com aquest és només un post introductori a la secció en valencià, m’ha paregut bona idea fer un recull d’algunes altres pàgines web en valencià que em pareixen interessants i recomane:

La pàgina de la Federació Escola Valenciana: http://www.escolavalenciana.com/ -recomane seguir-los a twitter, fan pocs tuits però interessants-

La pàgina del Col·lectiu Ovidi Montllor: http://www.musicaenvalencia.com/

La pàgina de la tv3: http://www.tv3.cat/ hi ha moltíssim de material audiovisual, i els informatius mantenen un raonable grau d’independència del govern. Però només perquè la tv3 està prohibida ací a València ja val la pena veure-la encara que siga per internet. En algun post d’aquesta nova secció contaré la història sencera de com i per què ha acabat prohibida

“Observatori crític dels mitjans”: http://www.media.cat/

Per favor, us demane que comenteu. Així sabré que algú ha llegit aquest post i que hi està interessat. Jo escric per a que em llegisquen, i amb un comentari encara que en fóra només un ja sabria que paga la pena prendre's la molèstia.

2 comentarios:

  1. en sembla fantastic per amí que vages a escriurer en valenciá(catalá)aixi que aquí tens un seguidor.j.camps de Gandía (valéncia)

    ResponderEliminar
  2. Jo també. Des de Puçol

    ResponderEliminar

Lecturas Populares

Suscripción al blog.

Seguidores en Blogger